FAQ

Har du nogle spørgsmål om din rejse? Vi hjælper dig gerne!

Har du nogle funderinger?

Her har vi samlet svarene på de oftest stillede spørgsmål, vi modtager fra vores rejsende. Vi håber du vil finde svaret på dit spørgsmål, ellers er du velkommen til at udfylde vores kontaktformular eller ringe til os på 70 31 00 94 (mandag-fredag, 08:00 til 17:00)

Hvorfor skal jeg booke min pakkerejse gennem OLKA Express?

Hos OLKA Express sætter vi altid dig og din oplevelse i fokus; vi har en lang tradition af at arrangere skræddersyede sportsrejser og kender vores produkter inden og uden. Vi giver dig altid den bedste service, fra booking til hjemrejse, og kan besvare eventuelle spørgsmål, der opstår før og under din rejse, uanset du kontakter os via telefon, e-post eller kontaktformular. Vores rejsende kan altid føle sig trygge, da alle vores bookinger er beskyttet af svenske Kammarkollegiets rejsegaranti.

 

Hvordan bestiller jeg?

Du kan bestille din rejse direkte via vores hjemmeside. Der vil du finde al information om vores rejser; priser, tilgængelighed og information om vores vilkår og betingelser. Du kan også bestille din rejse via telefon eller e-post, det koster ikke nogenting ekstra. Telefon: 70 31 00 94

 

Hvordan betaler jeg?

Du betaler trygt og enkelt med Klarna Checkout. I kassen kan du vælge flere ulige betalløsninger og blandt annet vælge at dele op din betaling, betale på faktura eller direkte med Klarna.

 

Kan jeg dele op betalingen?

Ja, du kan dele op din betaling. Vi bruger Klarna Checkout og delbetaling er et af de ulige betalingsalternativer som du kan vælge.

 

Prisen på billetten er ikke samme som det vi har betalet. Hvorfor?

Den pris som står på billetten er et såkaldt "face value". Det vil sige den pris som billetten oprindelig solgtes for. Vi køber vores billetter af officielle leverandører og en del af vores leverandører har også underleverandører, dette gør at prisen stiger marginalt. Tilbud og efterspørgsel er fremfor alt det som styrer prisen. Når en kamp vokser i popularitet stiger efterspørgsel og dermed også prisen. Dersom efterspørgsel ikke er så stor kan du ha held og betale en pris der ligger under face value.

 

Tilkomer det nogle afgifter?

Nej, prisen du ser på hjemmesiden er slutprisen. Vi lægger ikke på nogle afgifter, uden alt er inkluderet i prisen du ser på netsiden. Hvis du derimod vil delbetale tilkommer det en afgift.

 

Hvad sker der efter jeg har booket?

Efter booking vil du straks modtage en reservationsbekræftelse via e-post med yderligere oplysninger om din booking. Dersom du ikke har fått nogen reservationsbekræftelse i din indboks kan den ha havnet blandt din junkmail. Tjekk hvis den finds der og kontakt os hvis du ikke finder den.

 

Jeg har booket en rejse, men ikke modtaget nogen reservationsbekræftelse.

Når bestillingen er gennemført, sendes en reservationsbekræftelse automatisk til den e-post, der blev specificeret ved booking. I nogle tilfælde kan bookingbekræftelsen ende op i junkmailen. Hvis du ikke finder det der, er du velkommen til at kontakte os på [email protected] eller ringe 70 31 00 94.

 

Når vil jeg modtage billetterne?

Ulige klubber har ulige leveringsmåder der også påvirker tiden for levering. Hvad som gælder for akkurat din kamp finds specifiseret både når du vælger din billet og i din reservationsbekræftelse.

 

Hvordan vil jeg modtage billetterne?

Leveringerne adskiller sig mellem de forskellige klubber. Vi sender sædvanligvis købte billetter som E-billetter, rek. breve og afhentning på arenaens box office. Eksakt leveringsmåde annonceres efter bestilling. Var også beredt på at leveringsmåde kan skifte tæt på kampdato, forsyne os altid med korrekt kontaktinformation hvis vi trænger komme i kontakt med jer om dette.

 

Hvor vil vi sidde?

I vil sidde inden jeres valgte billetkategori. Eksakte pladser er udmerket på jeres billetter.

 

Vil vi sidde tilsammen?

Under hver tilgængelig kampbillet, vi tilbyder på webstedet, står der, hvor mange billetter vi garanterer sammen til den pågældende billetkategori.

For eksempel; "Alle billetter sammen", "Ingen sidder alene", "Billetter i par af to" (Pairs only) osv.

 

Hvad indebærer "Pairs only" og "3 seats together"?

"Pairs" og "Pairs only" indebærer at vi kun kan garantere to pladser tilsammen. Vi kan altså ikke garantere at alle, i et selskab om flere end to personer, får sidde tilsammen.

"3 seats together" betyder, at vi garanterer, at tre personer får pladser/billetter sammen.

Bemærk, at alle priser er pr. billet. Er du fx et selskab på tre personer, vælger du "3 seats together", og du skal dermed tilføje 3 x billetter til indkøbskurven.

 

Hvad sker der hvis en kamp flyttes?

Kampbilletten er gældende indtil den nye dato. Hvis du har reserveret et hotel hos os, flytter vi hotelopholdet, så det passer til den nye kampdato. Du kan dermed være sikker på, at du aldrig kommer til at gå glip af kampen! Enhver prisforskel på hoteller på grund af nye datoer er kundens ansvar.

 

Er transfer inkluderet?

Nej.

 

Dersom kampdagen ændres, er min kampbillet fortsat gyldig?

Ja.

 

Vigtige oplysninger om flytning af kampdag for fodboldrejser.

Kampdag kan ændres med kort varsel. Det er kundens ansvar at kontrollere kampens mulige ændringer af kampdag og spilletider. Kampene kan flyttes enhver dag fra den oprindelig kampdato på grund af cupspil eller tv-udsendelser. Derfor anbefaler OLKA Express dig at du forlænger dit ophold med en tredje nat i tilfælde, hvor ingen tredje nat er inkluderet i pakkerejsen. Ved helgkampe anbefaler vi dig at rejse fredag-mandag. Når du bestiller en tur fredag-søndag, hvor en kampændring vil gøre at den rejsende må forlænge rejse med en tredje nat, vil OLKA Express hjælpe dig med at bestille rejsen, men rejsende betaler ombookingsgebyret.

 

Er det muligt at afbestille?

Bestilte billetter og pakker til arrangementer er ikke refunderbare uanset den rejsendes personlige omstændigheder. Dersom du har betalet med kort kan du ha en afbestillingsbeskyttelse der omfattes av din kortleverandør. Vi anbefaler dig at kontakte din kortleverandør for mere information.

 

Er det muligt at booke afbestillingsbeskyttelse?

Nej, den muligheden finds ikke.

 

Hvad er rejsegarantiloven og hvordan fungerer den?

Rejsegarantiloven beskytter rejsende, der har købt en pakkerejse. Rejsegarantien betyder, at virksomheder, der arrangerer og sælger pakkerejser, skal stille sikkerhed hos Kammarkollegiet. Hvis rejsearrangøren af en eller anden grund ikke kan afslutte turen, f.eks. i tilfælde af konkurs, bruges denne sikkerhed til at kompensere de berørte passagererne. Rejsende ansøger om kompensation fra Opstandelsesrådet. Før du køber en pakkerejse, kan du tjekke med Kammarkollegiet at rejsearrangøren har stillet en garanti i henhold til rejsegarantiloven.

Ved følgende situationer gælder rejsegarantiloven:
1. En pakkerejse bliver aflyst før afrejse.
2. Hjemtransport på grund av ikke afsluttet pakkrejse.

For spørgsmål om rejsegarantiloven, kontakt:

Kammarkollegiet
Box 2218
103 15 Stockholm, Sverige

Telefon: +46 87 00 08 00

 

Har OLKA Express stillet sikkerhed hos Kammarkollegiet i henhold til den svenske rejsegarantiloven?

Ja, det har vi. Vi gør dette for at beskytte vores rejsende. Her kan du se hvilken sikkerhed vi stiller.

 

Hvordan ser vores Covid-19-politik ud?

De billetter, vi tilbyder online, er baseret på 100% arenakapacitet og opdaterede priser, som vi kan tilbyde, alt i samarbejde med de officielle partnere, vi arbejder med. Arenaens kapacitet kan dog ændre sig. Der kan være en chance for, at den begivenhed, du vil deltage i, ændrer sig med hensyn til antallet af tilskuere, og vi får til gengæld ikke tildelt de billetter, vi har købt.

Følgende scenario og løsning skal overvejes:

Den kamp / begivenhed, du har bestilt, aflyses, antallet af tilskuere reduceres (og klubben annullerer billetterne), eller kampen spilles uden publikum.

Hvis en af ​​disse omstændigheder opstår, har du mulighed for at beholde ordrebeløbet som en kredit, der kan bruges til et andet arrangement eller en refusion for det fulde beløb for de dele, du har reserveret hos OLKA. Refusionen afregnes senest to uger efter den oprindelige begivenhedsdato. Bemærk venligst, at OLKA ikke kan annullere / refundere reserverede billetter, som vi har leveret, andet end af de netop nævnte årsager. Det vil sige, at OLKA ikke har noget ansvar ved evt karantæne, indrejseforbud eller lignende.

Vigtig! Vi kan kun refundere dele bestilt med OLKA. Hvis du har bestilt en rejse, indkvartering eller en anden del af en pakke på egen hånd, tilbyder vi ikke nogen form for refusion eller kompensation.

Ovenstående gælder for sæsonen 2021/2022.

 

Kampdatoen er ikke den samme på dit websted som på klubbens?

Eksempel: vi har en kampdato lørdag og på klubbens hjemmeside står der søndag.

Det kan nogle gange ske, at vi og klubben har forskellige kampdatoer. Dette skyldes i de fleste tilfælde, at kampdatoen stadig er foreløbig. Uanset hvad, er den billet, du køber hos os, gyldig indtil den faktiske kampdato.

 

 

Covid -19 - har i en side, hvor i indsamler alle oplysninger?

Ja. Vi indsamler alle de oplysninger, vi har til rådighed under "Om OLKA".

Bemærk, at det er kundens ansvar at gøre sig bekendt med landenes og arenaernes respektive regler og eventuelle begrænsninger.

 

Er alle OLKAs billetter i hjemmesektionen / neutral sektion?

 

Ja. Medmindre andet er klart angivet, er alle billetter, vi tilbyder, hjemme -sektion / neutral sektion.

Bemærk, at udeholdets farver ikke er tilladt, og at dette kan føre til, at du bliver nægtet adgang uden nogen ret til refusion.

For kampe i Champions League / Europa League er det på nogle arenaer ikke tilladt for udeholdets nationaliteter / borgere at købe billetter, som vi formidler. Tjek med os før.

 

Hvis mine billetter har "Hotel Delivery" - hvad så?

Billetter leveres på dit hotel senest kl. 22.00 dagen før kamp. For at kunne levere billetterne korrekt har vi brug for følgende info: E-mail det fulde hotelnavn, adresse, hvilket navn hotellet er booket på og indtjekningsdato til [email protected]. Glem ikke at oplyse dit bookingnummer. Hvis du ikke kender dit hotelnavn på nuværende tidspunkt, skal denne information sendes til os senest 14 dage før afrejse.

BEMÆRK! Dette gælder kun, hvis dine billetter har "Hotel Delivery" som leveringsmetode i din reservationsbekræftelse.

 

Hvad er en autoriseret forhandler?

En autoriseret forhandler udpeges direkte af individuelle klubber og officielle underleverandører for at tilbyde fans og rejsende den sikreste og mest pålidelige metode til at købe billetter. OLKA er stolte af at være autoriseret forhandler for mange klubber og da vi har en fast tildeling til hver kamp, ​​kan vi stille alle de billetter vi sælger til rådighed.

 
Laddar...
Some people think football is a matter of life and death. I assure you, it's much more serious than that.