Har du nogen spørgsmål?

Her har vi samlet svarene på de oftest stillede spørgsmål, vi modtager fra vores rejsende. Vi håber du vil finde svaret på dit spørgsmål, ellers er du velkommen til at udfylde vores kontaktformular eller ringe til os på 70 31 00 94 (mandag-fredag, 8:00 til 17:00)

 

Hvorfor skal jeg bestille min pakkerejse gennem OLKA Express?

Hos OLKA Express sætter vi altid dig og din oplevelse i fokus; vi har en lang tradition for at arrangere skræddersyede sportsrejser og kender vores produkter inde og ude. Vi giver dig altid den bedste service, fra booking til hjemrejse, og kan besvare eventuelle spørgsmål, der opstår før og under din rejse, uanset om du kontakter os via telefon, email eller kontaktformular. Vores rejsende kan altid føle sig trygge, da alle vores bookinger er beskyttet af svenske Kammarkollegiets rejsegaranti.

 

Hvordan bestiller jeg?

Du kan bestille din rejse direkte via vores hjemmeside. Der vil du finde al information om vores rejser; priser, tilgængelighed og information om vores vilkår og betingelser. Du kan også bestille din rejse via telefon eller e-mail, det koster ikke nogen ekstra. Telefon: 70 31 00 94

 

Hvad sker der efter jeg har reserveret?

Efter booking, vil du straks modtage en reservationsbekræftelse via e-post med yderligere oplysninger om din reservation.

 

Jeg har booket en rejse, men modtog ikke nogen reservationsbekræftelse.

Når bestillingen er gennemført, sendes en reservationsbekræftelse automatisk til den email, der blev specificeret ved booking. I nogle tilfælde kan bookingbekræftelsen ende i spamposten. Hvis du ikke finder det der, er du velkommen til at kontakte os på info@olkaexpress.se eller ringe 70 31 00 94.

 

Har OLKA Express foretaget en indbetaling på Kammarkollegiet under den svenske rejsegarantiloven?

Ja, det har vi. Vi gør dette for at beskytte vores rejsende. Her kan du se, hvilken sikkerhed vi laver.

 

Hvad er rejsegarantiloven og hvordan virker det?

Rejsegarantiloven beskytter rejsende, der har købt en pakkerejse. Rejsegarantien betyder, at virksomheder, der arrangerer og sælger pakkerejser, skal stille sikkerhed på Kammarkollegiet. Hvis rejsearrangøren af en eller anden grund ikke kan afslutte turen, f.eks. i tilfælde af konkurs, bruges denne sikkerhed til at kompensere de berørte passagerer. Rejsende ansøger om kompensation fra Opstandelsesrådet. Før du køber en pakkerejse, kan du tjekke med Kammarkollegiet at rejsearrangøren har stillet en garanti i henhold til rejsegarantiloven.

 

I følgende situationer gælder rejsegarantiloven:
1. En pakkerejse bliver aflyst før afrejse.
2. Hjemtransport på grund af ikke-afsluttet pakkerejse.

 

For spørgsmål om rejsegarantiloven, kontakt:

 

Kammarkollegiet
Box 2218
103 15 Stockholm

 

Telefon: +46 87 00 08 00

 

Hvordan betaler jeg?

OLKA Express tilbyder betaling med kortbetalning og faktura gennem vores partner Svea Ekonomi.

 

Hvis jeg kun har købt fodboldbilletter, hvordan er leveringen?

Leverancerne adskiller sig mellem de forskellige klubber. Vi sender sædvanligvis købte billetter til dit reserverede hotel, men levering sker også som E-billetter, rackbreve og afhentning på Arenaens billetkontor. Præcis leveringsmetode annonceres efter bestilling.

 

Vigtige oplysninger om flytning af kampdag for Fodboldrejser:

Kampdag kan ændres med kort varsel. Det er kundens ansvar at kontrollere kampens mulige ændringer i spilledag og spilletider. Kampene kan flyttes enhver dag fra den udskudte kampdato på grund af cup-spil eller tv-udsendelser. Derfor anbefaler OLKA Express at du forlænger dit ophold med en tredje nat i tilfælde, hvor ingen tredje nat er inkluderet i pakkerejsen. I helgkampe anbefaler OLKA Express dig at gå fredag-mandag. Når du bestiller en tur fredag-søndag, hvor en kampændring vil gøre det muligt for rejsen at forlænge på en tredje natrejse, vil OLKA Express hjælpe dig med at bestille rejsen, men rejsende betaler rebookingsgebyret.